28 czerwiec 2019

[1/1] Muzyka to jedno z najlepiej postrzeganych przez Polaków narzędzi komunikacji marek z ludźmi

Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.
REKLAMA
pogoda Warszawa
14.5°C
wschód słońca: 05:08
zachód słońca: 19:58
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Warszawie

kiedy
2024-04-29 17:30
miejsce
Sala Koncertowa Fryderyk,...
wstęp biletowany
kiedy
2024-04-29 17:30
miejsce
Teatr Muzyczny ROMA, Warszawa, ul....
wstęp biletowany
kiedy
2024-04-29 19:00
miejsce
Teatr Capitol, Warszawa, ul....
wstęp biletowany
kiedy
2024-04-29 19:00
miejsce
Scena Relax, Warszawa, Złota 8
wstęp biletowany