Legia najbardziej medialna w 2014 roku
Legia Warszawa swoją pozycję zawdzięcza przede wszystkim dobrym występom w europejskich pucharach. Mecze Legii w Lidze Europy wzbudzały spore zainteresowanie dziennikarzy, nie tylko tych stricte sportowych. To z kolei w rocznym podsumowaniu pozwoliło stołecznej drużynie na zbudowanie zauważalnej przewagi nad Lechem Poznań. „Kolejorz”, który w 2013 roku również był drugi i również przegrał z Legią, był lepszy od trzeciego Śląska Wrocław o niespełna 3 tys. doniesień medialnych. Na czwartej pozycji znalazła się Wisła Kraków, która miejsce na podium przegrała ze Śląskiem „o włos”. W porównaniu z 2013 rokiem swoją pozycję poprawił Górnik Zabrze, który w podsumowaniu ostatnich 12 miesięcy znalazł się na piątym miejscu.
Na zapleczu T-Mobile Ekstraklasy zdecydowanymi liderami minionego roku okazały się zespoły, które po sezonie 2013/14 opuściły szeregi najwyższej klasy rozgrywkowej. Na pierwszym miejscu sklasyfikowane zostało Zagłębie Lubin. Na temat „Miedziowych” w mediach informowano w ponad 17 tys. materiałów. Rezultat Widzewa Łódź był o niespełna 3 tys. publikacji słabszy. Na dalszych lokatach, z wyraźną stratą do wymienionej dwójki, znalazły się kolejno: Arka Gdynia, Wisła Płock i Miedź Legnica.